تشریح مزایای مسکن ویژه تهران

تشریح مزایای مسکن ویژه تهران

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه نام نویسی متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران ادامه دارد ، گفت : کسانی که شرایط دارند می توانند از مزیت های این طرح برخوردار شوند.

 

فریبرز واحدی گفت : مزیت اصلی مسکن ویژه تهران این است که ساخت و ساز ها در مجتمع های آپارتمانی با واحدهای کمتر و در طبقات محدود ساخته می شود. وی افزود : این واحدها تا شهریور سال آینده به پایان می رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.
واحدی مزیت سوم مسکن ویژه تهران را تقسیط 70 درصد قیمت زمین در موعد تحویل مسکن اعلام کردو گفت : مبنای قیمت گذاری زمین هم سال 1391 است که در مقایسه با سال آینده حتما مطلوب خواهد بود . وی افزود : واحد های مسکن ویژه در 5 طبقه ساخته می شود و مشاعات آن هم زیاد خواهد بود .
مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد : کسانی که وضع مالی مناسبی دارند می توانند از خدمات مسکن ویژه استفاده کنند و افرادی که وضع مالی متناسب با این طرح را ندارند می توانند از طرح های مسکن مهر شهرهای جدید و همچنین مسکن ویژه شهر پردیس استفاده کنند . وی با بیان اینکه بیش از سه ماه از آغاز نام نویسی مسکن ویژه شهر تهران گذشته است گفت : متقاضیان جدید باید دو قسط 20 میلیون تومانی را واریز کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 25 اسفند 1391 ] [ 18:50 ] [ مصطفی ]
[ ]